Jednym ze sposobów promowania zbiórki jest publikacja jej w mediach społecznościowych. Dzięki temu Twoi znajomi otrzymują informację o istnieniu zbiórki i mają bezpośrednią możliwość wsparcia jej. Jeśli z kolei Twoja sieć kontaktów udostępni link do zbiórki u siebie na profilu, natychmiast zwiększa się jego zasięg.

Grupy tematyczne

Możesz nieustannie zwiększać zasięg swojej zbiórki, publikując ją w różnych grupach tematycznych na Facebooku. Dzięki temu docierasz do ludzi potencjalnie zainteresowanych danym tematem.

#Hasztag

Przypisuj odpowiednie, niestandardowe hasztagi do swojego posta w social mediach. Używaj go w połączeniu z hasztagami przypisanymi dla większych wydarzeń. Zwiększysz zasięg posta i dotrzesz do grup osób szukających podobne treści.

Prywatne wiadomości

Link do zbiórki możesz wysyłać bezpośrednio w prywatnych wiadomościach do znajomych na Facebooku czy Instagramie. Spersonalizowany komunikat wzbudza w odbiorcy potrzebę reakcji. Reakcją tą, jest często wpłacenie darowizny.

Dedykowana strona

Utwórz wydarzenie na Facebooku, będące równocześnie stroną informacyjną zbiórki. Powstanie dedykowana strona tylko dla Twojej zbiórki pieniędzy. Cały czas pracuj nad zwiększeniem zasięgu i dotarciem do jak największej ilości osób:

  • zaproś znajome osoby,
  • na bieżąco publikuj nowe informacje dotyczące postępów inicjatywy,
  • zachęcaj do wpłat,
  • dziękuj za okazaną pomoc.

Płatne reklamy

Możesz zainwestować w promocję swojej zbiórki i ustawiać płatne reklamy w social mediach, dzięki temu bardzo szybko zobaczy je mnóstwo osób spoza sieci Twoich kontaktów.

Pamiętaj więcej udostępnień, oznacza więcej darowizn!