Weryfikacja kontem bankowym jest bezpieczna i intuicyjna. Podpięcie konta bankowego umożliwia wypłatę zebranych środków i zwiększa wiarygodność organizatora.

Wykonaj następujące kroki, aby przejść poprawnie weryfikację:

  • Zaloguj się do panelu organizatora
  • Wybierz zakładkę “Moje konto”
  • Kliknij w okno “Weryfikacja”
  • Następnie kliknij przycisk “Przejdź do weryfikacji”
  • Zostaniesz przeniesiony do naszego partnera obsługującego transakcje elektroniczne
  • Wybierz swój bank ze wstępnie wybranych opcji. Jeśli nie widzisz swojego banku, wybierz „Mam konto w innym banku” na końcu listy proponowanych banków
  • Zaznacz zgody i oświadczenia
  • Potwierdź, że chcesz przejść dalej, klikając „Zapłać”, co spowoduje
    a) przejście do właściwego logowania online w Twoim banku, jeśli wybrałeś bank z proponowanej listy
    b) przejście do strony z danymi potrzebnymi do wykonania przelewu, jeśli wybrałeś inny bank
  • Jeżeli:
    a) wybrałeś bank z listy, Twoje dane do przelewu zostaną automatycznie uzupełnione. Wykonaj przelew na kwotę 1 zł
    b) wybrałeś inny bank, zaloguj się na swoje konto na oddzielnej stronie i uzupełnij dane z karty. Wykonaj przelew na 1 zł.
  • Przelane pieniądze, zostaną zwrócone na konto organizatora po zakończonej weryfikacji.

Na co należy zwrócić uwagę podczas weryfikacji:

  • Dane organizatora muszą być zgodne z danymi podanymi na koncie bankowym. Brak polskich znaków również może spowodować odmowę weryfikacji
  • Upewnij się, że Ty jesteś głównym właścicielem konta bankowego. Nie loguj się na konto bankowe innej osoby
  • Rachunek bankowy musi być założony w jednym z banków polskich, w oddziale banku zagranicznego z siedzibą w Polsce lub w kasie oszczędnościowo-kredytowej. Konto musi być połączone z polskim adresem zamieszkania. Pamiętaj, że konto w Revolucie nie spełnia tych wymogów!
  • Weryfikacja w serwisie jest bezpieczna. Nie daje ona dostępu serwisowi do Twoich kont bankowych. Nie widzimy żadnych danych osobowych na Twoim internetowym koncie bankowym
  • Weryfikacja trwa do 24 godzin, czyli ok. 1 dzień roboczy
  • Jeśli masz problemy z zalogowaniem się na swoje konto bankowe, upewnij się, że nazwa użytkownika i hasło są poprawne. Jeśli nadal będziesz mieć problemy, zalecamy skontaktowanie się bezpośrednio ze swoim bankiem.
  • W przypadku jakichkolwiek trudności możesz również skontaktować się z naszym zespołem, pisząc na adres kontakt@pomoc.pl lub dzwoniąc pod numer +48 61 648 85 55