Weryfikacja kontem bankowym jest bezpieczna i intuicyjna. Podpięcie konta bankowego umożliwia wypłatę zebranych środków i zwiększa wiarygodność organizatora.
Wykonaj następujące kroki, aby przejść poprawnie weryfikację:
- Zaloguj się do panelu organizatora
- Wybierz zakładkę “Moje konto”
- Kliknij w okno “Weryfikacja”
- Następnie kliknij przycisk “Przejdź do weryfikacji”
- Zostaniesz przeniesiony do naszego partnera obsługującego transakcje elektroniczne
- Wybierz swój bank ze wstępnie wybranych opcji. Jeśli nie widzisz swojego banku, wybierz „Mam konto w innym banku” na końcu listy proponowanych banków
- Zaznacz zgody i oświadczenia
- Potwierdź, że chcesz przejść dalej, klikając „Zapłać”, co spowoduje
a) przejście do właściwego logowania online w Twoim banku, jeśli wybrałeś bank z proponowanej listy
b) przejście do strony z danymi potrzebnymi do wykonania przelewu, jeśli wybrałeś inny bank - Jeżeli:
a) wybrałeś bank z listy, Twoje dane do przelewu zostaną automatycznie uzupełnione. Wykonaj przelew na kwotę 1 zł
b) wybrałeś inny bank, zaloguj się na swoje konto na oddzielnej stronie i uzupełnij dane z karty. Wykonaj przelew na 1 zł. - Przelane pieniądze, zostaną zwrócone na konto organizatora po zakończonej weryfikacji.
Na co należy zwrócić uwagę podczas weryfikacji:
- Dane organizatora muszą być zgodne z danymi podanymi na koncie bankowym. Brak polskich znaków również może spowodować odmowę weryfikacji
- Upewnij się, że Ty jesteś głównym właścicielem konta bankowego. Nie loguj się na konto bankowe innej osoby
- Rachunek bankowy musi być założony w jednym z banków polskich, w oddziale banku zagranicznego z siedzibą w Polsce lub w kasie oszczędnościowo-kredytowej. Konto musi być połączone z polskim adresem zamieszkania. Pamiętaj, że konto w Revolucie nie spełnia tych wymogów!
- Weryfikacja w serwisie jest bezpieczna. Nie daje ona dostępu serwisowi do Twoich kont bankowych. Nie widzimy żadnych danych osobowych na Twoim internetowym koncie bankowym
- Weryfikacja trwa do 24 godzin, czyli ok. 1 dzień roboczy
- Jeśli masz problemy z zalogowaniem się na swoje konto bankowe, upewnij się, że nazwa użytkownika i hasło są poprawne. Jeśli nadal będziesz mieć problemy, zalecamy skontaktowanie się bezpośrednio ze swoim bankiem.
- W przypadku jakichkolwiek trudności możesz również skontaktować się z naszym zespołem, pisząc na adres kontakt@pomoc.pl lub dzwoniąc pod numer +48 61 648 85 55