Nasz serwis kładzie duży nacisk na bezpieczeństwo i potwierdzenie autentyczności danych organizatorów. Stosujemy w tym celu dwa różne rodzaje weryfikacji. Każda z nich przeprowadzana jest na innym etapie zbiórki.
- Weryfikacja za pośrednictwem Twojego konta bankowego
Jest to pierwszy etap weryfikacji. Możesz wykonać ją bezpośrednio po utworzeniu zbiórki w serwisie. Dane właściciela rachunku bankowego muszą być zgodne z danymi organizatora zbiórki. Rachunek bankowy musi być założony w jednym z banków polskich, w oddziale banku zagranicznego z siedzibą w Polsce lub w kasie oszczędnościowo-kredytowej. Konto musi być połączone z polskim adresem zamieszkania. Pamiętaj, że konto w Revolucie nie spełnia tych wymogów! W celu potwierdzenia Twojego dostępu do konta zostaniesz poproszony o zwrotny przelew na kwotę 1 zł. Weryfikację przeprowadza nasz operator płatności PayU oraz Twój bank. - Weryfikacja z użyciem dokumentu tożsamości
Następuje w dwóch sytuacjach:
a) gdy konto Twojej zbiórki zostanie zasilone jednorazową wpłatą na kwotę przewyższającą 4000 zł
b) gdy suma wpłat na zbiórce przekroczy kwotę 30.000 zł
Zostaniesz wówczas poproszony o przesłanie zdjęć aktualnego dowodu tożsamości. Weryfikację przeprowadza operator płatności PayU.