Tworząc tytuł zbiórki pamiętaj, że jest on elementem przyciągającym uwagę czytelników, dlatego musi być chwytliwy i zachęcać odbiorców do sięgnięcia po resztę informacji:
- Ważne, by tytuł był krótki i zawierał w sobie istotę sprawy. Musisz więc odnosić się do celu zbiórki.
- Atutem będzie personalizacja tytułu - użyj imienia osoby, której dotyczy zbiórka.
- Dobrze, jeśli jako organizator w tytule kierujesz komunikat bezpośrednio do odbiorcy.
- Im bardziej oryginalny i kreatywny tytuł stworzysz, tym więcej odbiorców go zauważy.
- Jeżeli jest to adekwatne, stosuj humoru lub grę słów.
Przykłady tytułów zbiórek:
- „Pomóż Olkowi dogonić marzenia – środki na operację nóg”
- „Dołóż grosik do grosika na wyprawę Kazika”
- „Pomóż odbudować pensjonat na wspólne wakacje”
- „Wpłać złotówkę na krakowską harcówkę”
Więcej informacji na temat tworzenia tytułu zbiórki znajdziesz w naszym artykule.