Tworząc tytuł zbiórki pamiętaj, że jest on elementem przyciągającym uwagę czytelników, dlatego musi być chwytliwy i zachęcać odbiorców do sięgnięcia po resztę informacji:

  • Ważne, by tytuł był krótki i zawierał w sobie istotę sprawy. Musisz więc odnosić się do celu zbiórki.
  • Atutem będzie personalizacja tytułu - użyj imienia osoby, której dotyczy zbiórka.
  • Dobrze, jeśli jako organizator w tytule kierujesz komunikat bezpośrednio do odbiorcy.
  • Im bardziej oryginalny i kreatywny tytuł stworzysz, tym więcej odbiorców go zauważy.
  • Jeżeli jest to adekwatne, stosuj humoru lub grę słów.

Przykłady tytułów zbiórek:

  • „Pomóż Olkowi dogonić marzenia – środki na operację nóg”
  • „Dołóż grosik do grosika na wyprawę Kazika”
  • „Pomóż odbudować pensjonat na wspólne wakacje”
  • „Wpłać złotówkę na krakowską harcówkę”

Więcej informacji na temat tworzenia tytułu zbiórki znajdziesz w naszym artykule.