Abyśmy mogli promować twoją zbiórkę w naszych kanałach komunikacji, musi ona spełnić kilka warunków, m.in.:

  • Opis zbiórki musi być w pełni dopracowany: tzn. zawierać wiarygodną i czytelną treść, cel zbiórki oraz opis sposobu wydatkowania środków.
  • Zbiórka musi zawierać wyraźne zdjęcia: tytułowe i te dodane w opisie (np. zdjęcia beneficjenta, zdjęcia dokumentacji medycznej, faktur za wykonane zabiegi, zakupione leki itp.).
  • Organizator musi być zweryfikowany, a jego konto musi być opatrzone awatarem z rzeczywistym i czytelnym zdjęciem.
  • Cel zbiórki musi być wiarygodny i jasny.
  • Zbiórka musi już posiadać pierwsze wpłaty. W pierwszej kolejności udostępnij ją swoim znajomym, rodzinie, w grupach tematycznych itp.
  • Podaj nam miejsce z kodem pocztowym, do którego możemy przypisać twoją zbiórkę.